klant
Amstermam
Disciplines
  • Campagne
  • Art direction
  • Copywriting
  • Strategie
  • Design
  • DTP
Jaar
  • 2022

STRATEGIE, BRANDING EN INTRODUCTIECAMPAGNE

Geboorte in Praktijk, zoals de praktijk eerst heette, vroeg GOAT om de verloskundige praktijk te herpositioneren. Met de kans dat verloskundige zorg zou uit het basispakket van de zorgverzekeraars zou verdwijnen werd het essentieel de toegevoegde waarde in de etalage te zetten. Gevolg waren vruchtbare strategie sessies, rebranding, een nieuwe naam en (her)introductiecampagne.

AMSTERM-APP

Een voorbeeld van die toegevoegde waarde die Amsterdam levert is dat zij ruimere spreekuren hebben. Zij nemen dus écht de tijd voor je. Je krijgt daarnaast een vaste verloskundige en via aangesloten partners kan je verschillende workshops zoals zwangerschapsyoga volgen. Het inboeken van deze workshops gaat super eenvoudig via de door ons ontworpen Amsterm-app. Kortom, alles is erop gericht het jou zo gemakkelijk mogelijk te maken.

HET GEBOORTE KANAAL

Zwangere zijn, hoe gek ook, verzot op geboortes. Daarom bedachten we het geboorte kanaal. Een YouTube kanaal waar de verloskundigen van Amstermam vloggen over het verloop en de geboorte van de zwangere in de praktijk.